Wednesday, 1 January 2014

Happy New Year

 Assalamualaikum reader(s).. selamat pagi..
wahh new year must have a new life.. isn't it? 01 January 2014.. 

Welcome to 2014 and good bye 2013.. Dah pasang azam baru? hehe.. fatin dah pasang azam baru tau.. 
semoga tahun 2014 ni, memberikan sejuta makna buat fatin sebab tahun ni fatin akan dapat result STPM yg mana akan menentukan masa depan fatin selepas ni.. doakan fatin dapat result terbaik dan dapat sambung Degree.. itu ja yang fatin harapkan tahun ni.. hehe.. 

Untuk hubungan dengan hubby tahun ni dah nak masuk tahun ke-3 kami bersama.. semoga tahun ni akan menjadikan hubungan kami lebih bermakna.. I love you hubby.. 


Buat budak2 sekolah yang esoknya akan pergi ke sekolah.. selamat kembali ke alam persekolahan.. study baik2.. 

Tu saja coretan pagi ini.. sangat excited lah masuk tahun 2014 ni..macam2 nak plan..haha..sudahlah malam semalam jiran2 letupkan bunga api..wahh teruja sangat sampai tak tidur pagi.. seperti berperang ja.. btw sangat best laa.. hehe.. daaaaadaaa.. 

No comments: