Saturday, 13 September 2014

I MISS HOME............

Assalamualaikum, dear reader(s)..


it's been long since my last update..i am too much busy and busy.. well, im already here (UMS).. Universiti Malaysia Sabah.. selepas ikrar pelajar, akhirnya saya benar2 sah dan diiktiraf sebagai warga UMS.. gembira sangat.. betul lah kata pepatah.. usaha tangga kejayaan.. tidak sia2 usaha saya masuk tingkatan 6.. orang selalu pandang rendah terhadap student form6.. tapi saya berjaya buktikan bahawa student form 6 tak calang2 orangnya.. betul tidak? but,it's depends on your destiny lah.. if rajin usaha, Allah akan bantu kita..

So, hehe.. arghhhhh.. stressnya sini.. tapi debaek!!!!!!! why i say so? hehe.. sebab di universiti lah kita betul2 rasa kehidupan sebagai pelajar dan orang bujang.. mean jauh dari keluarga so kena berdikari lah.. alhamdulilah.. segalanya dah semakin okey.. mula2 masuk sini memang sedih sangat.. takut tak dapat kawan yang baik.. tapi akhirnya, saya dpt ramai kawan yang baik2 belaka di sini.. ada dari semenanjung,sandakan,tawau..so bestt.. masih rindu family :'( tapi demi untuk memperbaiki taraf kehidupan kami, saya tabah menghadapi dugaan d sini.. walau pun saya tak kuat sebenarnya.. haha.. sebab no feeling maybe..

hmm.. banyak yang saya nak cerita sebenarnya tapi tangan malas menaip.. so next time lah aa saya ceritakan tentang suasana di ums .. just sharing je cerita pendek malam ni.. nothing to do katakan.. semuanya mengarut.. hahahahahaha..

nunite dear fellas.. stalker.. next time stalk lagi ye.. tataaaa..

No comments: