Sunday, 2 August 2015

"Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015"

Morning fellass.. sarapan sanggar pisang plus coffee pagi ni sudah buat perut rasa bahagia.. hehe.. tetiba pula scroll kat dashbord td nampak post pasal segmen kak Lyssa kita tu.. so macam tertarik (bila lagi nak masuk kat bloglist kak Lyssa kan) hehe.. i want to join this segmen.. !!

****



Blog saya mengenai peristiwa-peristwa yang berlaku dalam hidup saya setiap hari yang mana ianya akan memberi banyak pengalaman baru, pengajaran dan tauladan kepada sahabat-sahabat saya di blog agar lebih menghargai hidup walaupun dalam keadaan susah mahupun senang. 

p/s : menarik bukan?? kalau berminat nak join click je banner kak Lyssa tu.. jom lah join ramai2.. :-) 



3 comments:

Lyssa Faizureen said...

haiii ..
thanks join tauuu ! >.<

fatin syaherah said...

hehe.. sesama kak Lyssa.. nanti buat segmen lain pula ye.. ;-)

kak gojes said...

KG datang dari segmen yang sama SAYA NAK MASUK BLOGLIST LYSSA FAIZUREEN BULAN OGOS 2015